Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی::
اداره تدارکات::
اداره تعمیر و نگهداشت::
اداره امور قراردادها::
خوابگاه ارفع تهران::
فرایندهای احصاء شده::
نمونه قراردادها::
بخشنامه ها::
قوانین و مقررات::
نمونه فرم ها::
فرم نظرسنجی::
اخبار و رویدادها::
امور بیمه ای::
ارسال فایل حاملهای انرژی::
دریافت فایل اکسل حاملهای انرژی::
::
سامانه رفاهی
..
عملکرد مدیریت از نگاه تصویر

 

 

خرید خودرو های جدی

AWT IMAGE

AWT IMAGE

برگزاری کلاسهای آموزشی
AWT IMAGE
تسطیح و محوطه سازی
AWT IMAGE

تجهیز خانه های سازمانی
AWT IMAGE
فروش اموال اسقاطی
AWT IMAGE 
..
AWT IMAGE
..
پ.ا.مناقصات
AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: معرفی ::
 | تاریخ ارسال: 1401/1/29 | 

 
نام و نام خانوادگی: جلیل رجبی

سمت: مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
 
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
 
تلفن تماس : ۳۳۰۱۸۱۲۲-۰۲۴

   مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه با بکار گیری روشهای نوین مدیریتی و فن آوری با اعتقاد به کار گروهی و حفظ کرامت انسانی و اصل صداقت و امانتداری ماموریت ارائه خدمات پشتیبانی به و احدهای تابعه دانشگاه و سایر واحدهای ذینفع اجرای برنامه های عملیاتی ذیل را در دستور کار خود قرار داده است :
۱-  حمایت از تولیدات داخلی با فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی
۲-  بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
۳-  احصاء فرایندها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف
۴-  ارتقای سیستم اطلاع رسانی حوزه خدمات پشتیبانی و افزایش سرعت دسترسی به آن از طریق ایجاد سیستمهای مکانیزه
۵-  ارتقای سیستم بهینه تمرکز زدایی در فعالیت های جاری خدمات پشتیبانی
۶-  ارتقای سیستم انبارداری از طریق آموزش مستمر
۷-  ارتقا سیستم خرید و تدارکات از طریق جذب نیروهای متخصص و آموزش مستمر آنها
۸-  ارتقاء و بهبود سیستم ارزشیابی و نظارت
۹- تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مدیریت خدمات پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای آن
۱۰- اجرای تشریفات اداری مناقصه ها و مزایده ها،انعقاد قرارداد و راهبری معاملات جزئی و عمده در سطح کلاندانشگاه
۱۱- نظارت و پیگیری بر امور صرفه جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه بویژه در خصوص حامل های انرژی
۱۲- نظارت و پایش د امور تدارکات و خرید
۱۳- بروز رسانی و تدوین فرآیندهای جدید و قابل اجرا در مدیریت خدمات پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای آنها
۱۴- برنامه ریزی ، نظارت و کنترل در امور نقلیه دانشگاه با اولویت ترمیم ناوگان خودرویی دانشگاه
۱۵- پیگیری، ارزشیابی و نظارت بز کمیت و کیفیت امور واگذار شده به بخش خصوصی
۱۶- ساماندهی فعالیت های مربوط یه امور حوزه مدیریتی و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیتهای واحد تحت سرپرستی
۱۷- نظارت بر فعایت های امور نقلیه، قراردادها،تدارکات و خرید،انبار، باغبانی،تلفنخانه و نگهبانی واحد تحت سرپرستی و راهبری سایر حوزه های دانشگاه
۱۸- نظارت و پایش بر امور مربوط به حفظ و حراست و نگهداری مناسب از ساختمانهای دانشگاه
۱۹- تامین مایحتاج واحدها بر اساس اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوطه با رعایت مقررات مالی
۲۰- نظارت بر تعمیرات کلی و جزئی خودروها و ساختمانهای دانشگاه
۲۱- برنامه ریزیهای آموزشی برای کارکنان واحد تحت سرپرستی و شرکت فعال در دوره های کارآموزی،
مهارتی و آموزشی در جهت ارتقای مهارتهای شغلی

۲۲- شرکت و حضور فعال در همایشها،سمینارها و جلسات مختلف حسب نظر مافوق
۲۳- تشکیل جلسات درون بخشی و برن بخشی و راهبری آن
۲۴- تهیه طرح،پیشنهاد و شیوه نامه جهت بهبود امور خدماتی و پشتیبانی
۲۵- اجرای آئین نامه ها، بخشنامه ها و مقررات اداری مربوطه
دفعات مشاهده: 562 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش معرفی اینجا را کلیک کنید.